Tuesday, June 15, 2010

Peluang Keemasan!!!


Anda beraaaniiii sahut cabaran??? Saya ingin berkongsi bersama anda , Pelbagai faedah boleh anda perolehi bersama dengan Marykay

  • Dapat cash hasil dari Skin Care Class .... dapat untung runcit antara 30-40% .... Rajin wat kelas, makin banyak pulangannya... average satu kelas biasanya saya dapat RM 200... kalau wat kelas 3 kali seminggu....dapat RM 600...kalau sebulan...RM 600 x 4 = RM 2400.....wow cash money tau! itu kemampuan saya yang wat part time biz ni, jika anda full time...sudah tentula mannntoooopp!

  • Commission yang tinggi, memula 4 %, pastu 7 % pastu up 12 %, team commission bonus... wow... ini dapat bila kita dah build up our team

  • So nyer cach dari skin care class + commission = You can get 4 figure up to 5 figure bergantung kepada kemahuan dan kerajinan masing-masing

  • Banyak challenge yang ada, stiap pembelian melebihi daripada points ditetapkan, kita dapat hadiah....dalam Marykay kita sentiasa diberi hadiah...seronok sangat!!!

  • China anda Dallas Challenge....I Likeeee... Everything is Free of Charge.. percutian 5 Star Lagi

  • Cincin Berlian :)

  • Pink Car.... Altis color pink lagi....cantekkkk

  • Dan banyakkkkkkkkkkkkkk lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Cuma modal serendah RM 2000 , you can start the business . Pulangan modal sekejap ajek....tengokla pengiraan di atas :)


Jika anda kurang arif untuk wat kelas, jangan risau, Marykay akan provide Kursus Kecantikan for 2 days.....just RM 20 ....So cheap rite??? Takde kursus kecantikan di luar sana yang semurah ini, betul kan???

Dan saya akan bantu anda sebanyak 3 kali untuk wat skin care class
1. Saya buat anda tengok
2. Saya buat anda bantu
3. Anda buat, saya pantau

Sangat mudahhhhh, I will help you all the way..!

Contact me now..!

Azie
019-6624980

No comments:

Post a Comment